Differences
This shows you the differences between two versions of the page.
| Both sides previous revisionPrevious revisionNext revision | Previous revision | ||
| rakentelua:moottoripukki [2023/12/12 22:40] – ↷ Page moved from laminointi:moottoripukki to rakentelua:moottoripukki skeskine | rakentelua:moottoripukki [2023/12/15 22:16] (current) – skeskine | ||
|---|---|---|---|
| Line 3: | Line 3: | ||
| Inkerin moottoripukit olivat aika surullisessa kunnossa. Vanhoja ruuveja ei oltu saatu pysymään kiinni lasikuidussa ja tilannetta oli yritetty korjata laittamalla viereen uusia ruuveja. Antillan alkuperäisessä rakenteessa lasikuituisen pukin sisällä on kaksi metallileikettä (~50x50 mm) vanhojen moottorikiinnikkeiden kohdalla. Näiden sijoittelu ei täsmännyt millään muotoa 1GM10:n tarpeiden kanssa. | Inkerin moottoripukit olivat aika surullisessa kunnossa. Vanhoja ruuveja ei oltu saatu pysymään kiinni lasikuidussa ja tilannetta oli yritetty korjata laittamalla viereen uusia ruuveja. Antillan alkuperäisessä rakenteessa lasikuituisen pukin sisällä on kaksi metallileikettä (~50x50 mm) vanhojen moottorikiinnikkeiden kohdalla. Näiden sijoittelu ei täsmännyt millään muotoa 1GM10:n tarpeiden kanssa. | ||
| - | {{:laminointi: | + | {{rakentelua:moottori_poissa.jpg? |
| - | {{:laminoitavaa: | + | {{rakentelua:kannakkeet_poistettu.jpg? |
| Päädyin leikkaamaan vanhat pukit kokonaan auki. Aika hommahan näiden korjaamisessa on, mutta vaikea korjausta on muutenkaan tehdä. Tai ehkä jos haluaa päästä vähän helpommalla, | Päädyin leikkaamaan vanhat pukit kokonaan auki. Aika hommahan näiden korjaamisessa on, mutta vaikea korjausta on muutenkaan tehdä. Tai ehkä jos haluaa päästä vähän helpommalla, | ||
| + | {{: | ||
